detik kenangan terindah...

Saturday, October 18, 2008

Sepetang Semut Beraya di Rumah Lya...





....yuhuuuu lagi bingkisan yg aku terima dr semut. Lately, selalu aku brhubung dgn semut..YM atau email. kdg2 berSMS. Dialah teman chatting time aku xde watpe kt umh, (sambil layan ank). TQ semut.

Nie pics masa dia dtg beraya di umh Lya..so 1st time kita tgk pic bby boy terbaru Lya..besar dah. Takde lak pic hubby Lya, rasanye aku belum pernah lihat lg wajah jejaka hati Lya ni:)

Seronok dpt jumpe kwn2, tuk Kak Temin sori xdpt dtg opn hse aritu..hubby ada hal. Benji ktnye if sempat nk singgah umh aku ahad ni, dia ada opn hse di Manjalara..hrp2 sempat le ek! Raya ni mmg aku xkemana pon. If ada yg jemput bru gie..so sape2 nk dtg umh dipersilakan..akn ku nnti!!

Kpd Tuan tanah, nape sepi tanpa berita. Kat chat box pun xde..bz sgt ker cikgu besar?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home