detik kenangan terindah...

Friday, October 10, 2008

Selamat Hari Raya AidilFitri BAD98....(2008)

Salam raya buat tuan tanah. Nampaknyer arelink mewakili tuan tanah tuk mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua pengunjung laman ini...

Sementara mood raya masih ada ni,aku upload pics raya dr semut..pics ni aku terima tanpa story tapi yg penting ianyer pics di hari raya...temanyer purple..ahh xleh lawan aku yg thn ni color oren. Dari jauh dah nampak...warna ceria di pagi raya dgn harapan hidup ku akn sentiasa ceria di sisi family..

So kwn2 yg nak mengabdikan pics kenangan raya bole le email aku..if diberi kesempatan aku uploadkan...InsyaAllah.

10 jari ku susun, mohon ampun dan maaf kiranyer atas ketelanjuran dulu...juga buat 'tuan tanah' sbb mendahuluinyer mengucap salam raya di laman ini.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home