detik kenangan terindah...

Friday, August 29, 2008

Tahniah Akar....

sure akar design sendiri baju ni ek!

Eric yg come...putih!

Hi kwn2, arelink di sini...sorilah aku dah dpt mandat dr tuan tanah tuk tlg update blognyer...Actually lama dah aku email pics ni kt arm...Rasanyer ank akar skrg nih pun dah meniarap...dlm 4/5bln. Pic ni masa anknyer masih dlm hari dan pic atas tu sudah tentu akar time tgh sarat!! mak oi,masih nk bergaya xhingat..
Nama anknyer Muhammad Ariq Irsyad Shah panggil eric tp bukan eric leong!! Hihihi...jgn marah akar! Sorilah if pics ni kurang memuaskan sbb aku dpt melalui mms.
Oklah kwn2, aku juga telah dptkn pic ank wanie tp nanti2 le aku update bila dah boring tgk muka akar nih! So kwn2 sekiranyer ada new story or apa2 ajer story psl kwn2 plz fwd kat aku gak at fadzlinhussin@yahoo.com

1 Comments:

Post a Comment

<< Home