detik kenangan terindah...

Saturday, December 01, 2007

Si Comel Riza

Nilah ahli terbaru dalam kelab Anak BAD08... Amirul Syakirin bin ......? Riza, nama husband ko sapa? Kalu x silap Riza bagi tau aku semalam baby boy dia ni usianya baru je sebulan. Lengkaplah sepasang anak si Riza ni. Yang sulung perempuan namanya Aisyah Syuhadah. Gambar ni Riza emailkan kat aku semalam. Sebenarnya dia kata dia selalu masuk blog aku ni, tp chat box aku xleh appear kat komputer dia. Cannot find server katanya... So dia hanya mampu mengikuti perkembangan kita dr jauh jerk. Sebelum aku terlupa, Riza n family kim salam kat korng sume. Riza pun ada kirimkan gambar persandingan dia. Tapi aku akan uploadkan kemudian.
Bercerita pasal baby ni dengar2 Aya pun dah dpt second baby. Yeke? Lya pun tgh ngandung second baby. Mmmmm makin meriahlah hidup masing2kan. Aku pun ada msg si intan aritu. Lama gak dia x masuk blog aku ni. Rupanya dia ada masalah ngan komputer dia. Tambahan plak dia tengah nak buka cawangan baru kedai grafik dia tu. Memang hebat minah sorang ni. Tabik springgg sama ko lah tan......

baby boy Riza

Dah besar anak ko Riza. Comel plak tu. Hah geng, sapa ada anak bujang baik chop dulu.
Bleh buat calon menantu. Hehehe


0 Comments:

Post a Comment

<< Home