detik kenangan terindah...

Tuesday, December 04, 2007

Detik Kenangan Terindah 3

Balik dari jaga pekse arini aku bukalah email aku. Bahan yang aku tunggu2. Kiriman dari Arelink. Inilah gambar2 yang dikirimkan oleh arelink melalui email. Untuk pengetahuan gambar ini adalah gambar yang diambil sempena reunion kelas kita yg pertama dan terakhir kot. Xkan ada lg reunion lepas ni. Yelah, masing2 dah sibuk sgt ngan kerja n family.

Reunion diadakan pada Disember 2003 kat Pantai Pengkalan Balak Melaka. Setahun lebih lepas kita semua bergraduasi. Siapa yang organize? Mmmm akulah kan bersama2 Benjy, Wanie dan Sue. Walau sibuk belajar kat maktab masa tu, sempat gak kumpulkan kengkawan. Alhamdulillah ramai gak yang hadir. Yelahkan masing-masing masih bujang.

Kat bawah ni adalah 4 gambar yg arelink attach kat aku. And yang paling istimewa gmbr arelink ngan arwah... tulah kali pertama n terakhir dia berduet ngan arwah. Mmmmm bila lagilah kan dapat berkumpul mcm ni balik...


Tinggal kenangan.....

Arwah akan tetap kekal dalam hati kita semua...


Wajah-wajah rakus yang membaham berekor-ekor ikan cencaru bakar


Bersantai di tepi pantai. Ehh kenapa aku pun ada menyelit kat situ?




0 Comments:

Post a Comment

<< Home