detik kenangan terindah...

Wednesday, November 14, 2007

Wanie & Azam

Assalamualaikum.... aku adalah baca komen atau permintaan rakan2 tuk aku selalu updatekan blog aku ni. Tapi faham2 jelah, aku ni agak busy ngan sekolah, akunyer part time job lagi, n tak lama lagi nak jaga anak angkat plak.... Lagi pun sume pic2 kat sini atas sumbangan rakan2. Kalu x de sumbangan rakan2, xdelah cerita..... Satu lagi, mcm dah aku kata masa entry yg mula2 dulu. Blog ni kan aku buat tuk cerita pasal perkembangan kawan2. Bukan pasal diri aku sendiri.... harap maklum ye kengkawan.

Kat bawah ni ada dua pic wanie n azam masa nikah n masa makan berdamai kot.... Maka terbongkarlah misteri siapa tunang wanie n sekarang yg menjadi suaminya.... Dua ni je yang dapat aku uploadkan. Ada 5 sebenarnye.. tp ada problem yg x dapat di elakkan, hanya dua yg dapat aku uploadkan. Sorry......


Dari apa yang diberitahu oleh wanie, gambar ni di ambil setelah selesai majlis akad nikah yang berlangsung di Masjid Ar Rahimiah Tmn Sri Andalas Klang pada tarikh 17hb Ogos 2007. Temanya ligt purple gitu....


Gambar ni plak gambar makan berdamai kot..... masa pihak Wanie bertandang ke rumah Azam.. Temanya apple green n white. Nantilah kalu ada yg lain, aku akan uplodkan yerk.... kalau free lah... huhuhu





0 Comments:

Post a Comment

<< Home