detik kenangan terindah...

Thursday, November 22, 2007

Gambar Pengantin Annie

Hari ni aku uploadkan plak gambar pengantin lama ni..... Yelah buat tatapan kengkawan yg x pernah tgk gambar pengantin Annie dan suaminya Yusrizal. Gambar ni sebenarnya dah lama tersimpan mcm pekasam dalam email aku. Cuma sejak mula cuti sekolah ni jer aku ada bnyk kelapangan nak updatekan blog aku ni. Walaupun penat dari jaga pekse SPM n malam ni plak nak sambut pelacong Jepun yang menginap kat umah aku (Homestay). Dapatlah gak curi2 masa sikit.

Suami Annie nama dia YUSRIZAL BIN MOHD YUSOF. umur dia 25 tahun, keja sendiri je... asal dia orang kuantan, tp nenek dia kat raub. Annie, pokoknya orang Pahang gitooo, kan senang. Kata Annie lagi diorang kenal sebab ada orang yg knl kan (mcm matchmakerlahtu). Dulu dia keja kat sekolah swasta ( sek ren islam pintar ) kat desa melawati. Yang kenalkan diorang merupakan ustaz kat sekolah tu. Kebetulan lak ustaz tu serumah dengan laki si Annie ni. So makin menjadilah...tu yang coverage kuat tu! Dia knl lakinya tu tarikhnyer 12.10.2004, bertunang 18.12.2004 dan nikah pada 12.3.2005... Yang penting mesti ada 12 yer....


Mcm minah jepun je aku tgk, tp skrg bukan minah lagiler.
Nyonya Jepun
Sama cantik n sama padan


Meriah baju ko... berkilat keemasan gituuuu.
Tu tanda murah rezeki tu kan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home