detik kenangan terindah...

Tuesday, November 27, 2007

Detik Kenangan Terindah 2

Terima kasih atas sokongan kengkawan yang selalu masuk ke blog ni.... N terima kasih juga tuk kengkawan yang dah or ada niat tuk memberi aku gambar2 tuk edisi detik kenangan yang terindah ni. Kali ni aku uploadkan plak gambar kenangan masa majlis makan malam pra graduasi kat hotel apa erk? Hotel Equatorial Melaka kalu x silap... Gambar ni juga dikirimkan oleh Annor kat aku. Thanks Annor.


Mmmm dalam gambar ni yang ada cuma Annor with her fiance... Asyiek (skrg husband n wifelah kan) . Dah jd ayah dan ibu pun. Selain tu ada Aszurah (akar), Suhana (Ann), Rizal Abd. Aziz ( Bengy) n alamak malu lah plak nak introduce diri sendiri. Ehem... Akulah tu. Tp dulu slimlah sikit. Kata org shape aku tu masih boleh dibanggakanlah huhuhu. Skrg dah mcm anak gajah dah aku ni....Uiks. Kalu di letak sebelah-sebelah gambar lama n baru... mak oi, tak rela aku nak tgk....


Aku pun ada gak beberapa keping gambar dalam simpanan aku masa majlis ni. Cuma xde scanner... X dapatlah aku nak uploadkan aku nyer koleksi. Selain kitorang, kekawan lain yg turut terlibat tu ramai gak. Antaranya Aya, Sue, Irma, Kak Temin, Lya, Qila, Annie, Timah, Reen, Azian (semut), Shidah, Zie, Norli, Fara n ramai lagilah termasuklah best student Art & Design Farhad Hadithon. Boleh kata separuh kelas ada kat majlis ni. Mmm bila tengok2 balik, mcm baru semalam plak aku tinggalkan semua kenangan indah ni. Kalaulah boleh diulang saat-saat tu..... sesungguhnya aku rindu korang semua.


Aduhhh malu melihat wajah sendiri... tp berbaloi bila pikir ni gambar lama n bersama kengkawan plak tu. Thanks again Annor n Asyiek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home