detik kenangan terindah...

Wednesday, August 01, 2007

QISTINA QAISARA BT. MUSTAKIN

Alhamdulillah akhirnya dapat gak aku memunculkan diri aku lg kat blog aku ni. Maklumlah kesibukan yang menghambat diri. So lambatlah aku updatekan blog aku ni. Ni pun aku baru balik dari Kursus di Air Keroh D'Village Melaka. Nak tau aku jumpa sapa kat situ..... Jeng, jeng, jeng. Aku jumpa bakal mak buyung iaitu Reen yang x sabar2 lagi nak join kelab ibu2. Then aku jumpa gak Mohd Rizal b Razali ( Otai ). Alhamdulillah rizal dah pun berumahtangga dengan pasangannya.... alamak, lupa plak aku nak tanya nama bini dia. Yang aku di beritahu isterinya orang Muar dan tinggal di sana. Manakala rizal plak masih lg mengajar di Segamat. So marilah kita sama2 mendoakan agar rizal dapat ditukarkan segera ke Muar untuk bersama isteri tercinta. Aminnnnn........ Satu lagi.... Akar pun dah ngandung tau.... sorang lg bakal jd mak buyung. Usia kandungannya lebih kurang reen gaklah. Tp awal skit dr reen lah. Korang ni merancang ke weiiiiiiii.....! Hehehehe.... gurau je reen, akar.

Sebenarnya kat sini aku nak berkongsi wajah n keletah anak Azean Abd Aziz ( Semut ). Namanya Qistina Qaisara bt Mustakin. Semut dah lama bg gambar ni kat aku, tp mcm biasalah kena tunggu turn. Kata semut, umur baby dia ni dah 3 bulan lebih. Lebih tepat lg korang kiralah sendiri. Dia lahir kul 12.58 tgh...pada tarikh 8 April 2007. Wah tengahari tu, moga cerahlah masa depan yer cayang.


Ala bucuk2 manja... comelnya dia. Tenung apa tu Qistina.....?

Ni gaya rambut ayah ke maknye ni..... semuttttttt!

Alahai comelnye yan..... Opsss bukan maknye ye.. Qistina tu yg comel.
Kalu semut, Mus je yg boleh panggil comel.... hehehe



1 Comments:

Post a Comment

<< Home