detik kenangan terindah...

Wednesday, August 01, 2007

Azean & Mus

Helloo kengkawan..... berjumpa lagi kita yerk. Bak kata orang kalau panjang umur tu, adalah lagi bite pasal kawan2 kat sini. Minggu lepas aku dah uploadkan gambar semut n dia nyer baby. Hari ni aku nak uploadkan gambar mak ngan bapak babynyer plak..... Kata semut laki dia ni orang Gelang Patah. Umurnya sama jerk ngan kita2 yang masih muda remaja ni kan. Keje spray kete... Wei semut... aku nak spray baru kete aku. Aku nak tanyalah warna apa yg sesuai erk.... Harap2 dapat 50% diskaun cukuplah. Aku ni bukan apa, suka nak membantu bisness rakan2 ni. Hehehehe.... Semut plak keje kat company labour supply...cari org utk keje kilang. Jawatan dia as HR Assistant...office kat tmn sri bahagia,tampoi.

26 feb 2006... tu plak tarikh nikah semut ngan mus. Nikah kat masjid tmn desa jaya.. semut kata dia mintak maaf banyak2 sbb x jemput kwn2 mas majlis dia. Dia pun xde contact number kawan2. Lagi pun majlisnye dibuat secara sederhana... Apalah semut ni, sederhana ke GRAND ke, kitorang x kisah.. Tp aku fahamlah. Lgpun masa tu masing2 mmg xde contact number kawan2. Aku tau pun dr sue, tp x dpt nak pi. Maklumlah baru pandai drive kete, seriau nak lalu jalan yg aku x biasa ni. Sorry semut....... Aku x dapat nak uploadkan bebanyak gambar nikah n sanding semut.... Sbb ada yg dlam posisi menegak. Aku malas plak nak edit dlm photoshop. So aku upload mana yg aku mampu jer. Harap ko x marah semut yer.... K sekadar tuk tatapan kengkawan.......

Pandangan dr sisi pelamin

Pelamin dengan rona warna merah n putih

Ayooo.... model mana lak ni....

Ni masa majlis ikah... ni part yg mana erk?

So nilah pasangan bahagia kita Azean & Mus.
Semoga berbahagia selamanya..... Amin

1 Comments:

  • eh macam kenal je minah ni?sapa ek?hehehehe

    By Blogger semut, at 1:48 PM  

Post a Comment

<< Home