detik kenangan terindah...

Saturday, August 11, 2007

Annie & Family

Hari ni aku uploadkan plak gambar annie dan familynya..... Annie ni last aku jumpa dia masa reunion kat Melaka dulu. Tulah last. Past tu dia terus hilang dr pendengaran aku. Kena umpat x, kena gossip pun xde. Cuma dengar2 dia dah kawin. Dia antara yg terawal jugak kot yg jd mak dara ni. Hah.. gambar gadis cilik kat bawah ni dah tentulah anak dara si annie ni. Namanya Nuryasmin Humairah bt Yusrizal. Dah besar kan. Nampak sgt kita semua ni dah lama x jumpa..

Cakap pasal dah lama x jumpa ni, sambil2 aku belek blog aku ni, aku terbaca plak fara sebut pasal reunion. Hah apalagi, sapa yang volunteer nak organize.... aku follow je. Tp ikut planning aku aritu nak wat awal thn. Tp x berkesempatanlah. Respon dr kengkawan plak x memberangsangkan.... So aku diam jelah. Tp kalu ada org baru yg sanggup jd organizer aku akan beri sokongan padu aku.

Satu lagi. nak ingatkan sesapa yg berkesempatan, jemputlah ke Majlis Walimatul Urus kawan kita iaitu Azlina Rozilawany bt Ramly ( Wanie) dengan pasangannya Nor Azam b. Hj. Ahmad pada 18hb Ogos 2007 bertempat di Dewan Bankuet MBSA, Shah Alam. Sesapa kalu x dpt jemputan, blehlah redah je.. Hehehe... tp dengan harapan x kena halaulah. Hahaha... K jgn lupa....




3 Comments:

  • annie.....tomey aanak ko,muka dia mcm anak amy mastura.hehehehe

    By Blogger semut, at 1:46 PM  

  • ko apa kurangnya...slim gak!

    By Blogger semut, at 1:46 PM  

  • hubby ko org mana?keje apa?sorrylah kepoh2 ni

    By Blogger semut, at 1:47 PM  

Post a Comment

<< Home