detik kenangan terindah...

Sunday, August 05, 2007

Ainun Jariah & Raja'ei

Kali ni aku uploadkan plak gambar2 Ainun Jariah (Kak Ain) n pasangannya. Lama rasanya x jumpa ngan Kak Ain. Bila ingat Kak Ain aku mesti ingat 'The Flying Telekung'. Hehehehe.... Aku x dapatlah nak cite banyak pasal Kak Ain, sbb susah gak nak hubungi dia ni. Maklumlah dah bergelar isteri orang.... Suaminya nama Raja'ei.... kalu x silap asalnya orang Terengganu... Kalu aku salah tolong betulkan yer.... Masa majlis Kak Ain aku dijemput gak, tp maaflah Kak Ain, saing ngan sepupu saya. So x dapeklah nak pi....

Aku ada invite gak Kak Ain tuk meriahkan blog aku ni, tp kata dia ada problem sbb xleh nak log in aku nyer blog ni. Tp bila aku check, betullah add yg aku bg kat dia. X taulah... harap2 Kak Ain akan terus mencuba yer......

Seterusnya aku ada gak invite Kak Temin. Ghupanya dia ada juge singgah cuma tak join chat je.... Alahai Kak Temin, mehlah join chat kat sini. Apa nak disegankan..... kan sume member2 lama. Skang ni pun aku ngah usahakan untuk ajak Rizal Razali skali. Bagi lg meriah n happening gitu.... Tunggu berita dr diorang k....












2 Comments:

  • kak ain...tahniah.semoga jadi isteri mithali...hehehehe

    By Blogger semut, at 1:48 PM  

  • cepat2 dapat baby nanti bole join kelab anak2 BAD98

    By Blogger semut, at 1:48 PM  

Post a Comment

<< Home