detik kenangan terindah...

Wednesday, July 18, 2007

Asyiek, Annor & Ayern

Aku muncul kembali.... kali ni nak publish gambar keluarga bahagia yang kini masih lagi berada di perantauan. Gambar ni dah lama annor send kat aku. Tp x berkesempatan. Dptlah kelapangan sikit hari ni, so bole publish gambor yang dah lama terperam dalam email aku.

Aku rasa xde apa nak cite kat sini pasal keluarga asyiek n annor ni kan. Sbb Annor pun selalu lepak kat blog aku nih. Annor antara orang yang terawal lepak kat sini. Apa-apahal kita doakanlah Asyiek selamat menamatkan PHDnya dgn cemerlang dan mereka sekeluarga akan pulang dengan selamat ke Malaysia tahun depan k. Tak lupa buat anak mereka Muhammad Ryan Thaqief b. Muhammad Asyiek, semoga terus membesar ngan sihat. Harap-harap bleh jd pemain bola sepak gantikan pemain Malaysia yang ada sekarang ni.... Hampeh betul bola Malaysia skang ni....

Keluarga bahagia 3A (Asyiek, Annor & Ayern)

Mcm best je kan duk oversea...

ekspresi wajah comel ayern

Ayern tgk apa tu? Annor tu kambing ke apa?




0 Comments:

Post a Comment

<< Home