detik kenangan terindah...

Wednesday, May 23, 2007

Riza, Suami n Aisyah Syuhadah

Ni gambar terbaru dr aku. Ingat lagi x kat kawan kita yg sorang ni...... Riza Suriati. Well kerjayanya sama seperti aku... cikgu jer. Mengajar di SMK Kelapa Sawit, Kulai Johor. Mengajar satu daerah ngan aku gak. Tp jumpa sekali je, tu pun terserempak kat IOI Mall Kulai. Masih macam dulu. Punyalah kecik daerah, lepas 3 tahun ngajar dlm daerah yg sama baru berjumpa. Bezanya aku kat selatan dia plak kat utara daerah Kulai

Sebenarnya gambar ni dah lama dia bagi kat aku, tahun lepas rasaya. Tp mcm yg aku bg tau aritu, ada masalah yg x dapat dielakkan. So baru kali ni aku uploadkan tuk korang semua. Sebelah dia tu gambar baby gurl dia, Aisyah Syuhadah. Dan kat bawah tu gambar Riza ngan Suaminya. Maaf Riza... nama husband ko aku x tanya plak aritukan......


Kalu ni gambar tahun lepas, mesti dah lg besar si Aisyah ni hari ni kan?

Riza n suami


0 Comments:

Post a Comment

<< Home