detik kenangan terindah...

Thursday, May 31, 2007

Johor International Orchid Show 2007

Biasanya kat sini aku cerita pasal kawan2 jer. Kawan2 kawin ke, dapat anak ke apa ke.... pedek kata semuanya pasal kawan2lah. Tp kali ni aku nak selitkan cerita pasal kunjungan aku ke Pameran Orkid Antarabangsa Johor yang berlangsung di Danga Bay.
Sungguh menarik sebab banyak orkid yang pelik2 ada di pamerkan. Orkid2 ini didatangkan khas dari pelbagai negara di seluruh dunia. Ada yg berbentuk seperti bunga ros, misai kucing, dan banyak lagi selain daripada orkid yg biasa kita jumpa. Warna jgn ceritalah..... cuma secara x sengaja gambar yg aku masukkan dlm blog ni sume wana purple. Ikutkan aku xlah fanatik sgt ngan purple ni. Sebenarnya aku pi tgk je.... tp xlah membeli. Bab nak menjaga sorry. Kepada sesiapa yg berminat tuk mencari koleksi orkid baru, barang2 berkaitan orkid atau nak tgk2 je , dtglah ke Danga Bay sbb Pameran ni berlangsung sehingga 3hb Jun ini. So apa tunggu lagi.....
Pameran peserta tempatan... tp aku x ingat dr jabatan apa

Gambar ini di ambil dari laman pameran peserta negara Thailand

Diambil dari gerai jualan pelbagai jenis orkid

Sukanya.... purple dengan tompok kuning di tengahnya

0 Comments:

Post a Comment

<< Home