detik kenangan terindah...

Tuesday, May 22, 2007

Aku Kembali Lagi.....

Assalamualaikum buat teman-teman semua.....

Akhirnya setelah agak lama berusaha, dapat gaklah aku log in semula blog aku ni. Mintak maaflah buat kawan-kawan yg ternanti-nanti berita dari aku ni. Maklumlah ada masalah yg x dapat aku nak elakkan. Dan bagi yg dah boring tgk muka benjy n sinar yg tak sudah interframe dlm blog aku ni, harap bersabar. Sbb aku akan uploadkan gambar2 yang sepatutnya dah aku uploadkan lama dulu.

Di kesempatan yg ada ni gak, aku nak sebarkanlah tentang beberapa jemputan walimatul urus kawan2 kita. Mula-mula majlis Nursyaniza Azreen Hamzah di rumahnya yang terletak di Felda Ulu Dengar, Kluang Johor pada 27 Mei 2007 ni n di rumah pasangannya Zulkefli bin Amdan pada 16 Jun 2007 di kediamannya di Felda Palong 7 Negeri Sembilan. Yg keduanya aku x pasti, tp rasa-rasanya mjlis Kak Ainlah kalu bukan adik bradik dia yg lain. Sbb dia cakap melalui sms je. Tgh tunggu kad jemputan. Majlisnya pada 2 Jun 2007. Diharap dapatlah kita beramai-ramai memerihkan suasana. WALAUPUN XDE KAD JEMPUTAN EH.........

CHOW.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home