detik kenangan terindah...

Thursday, September 14, 2006

Terbaru dari Fara

Akhirnya dapat gak aku usahakan foto2 ekslusif hero2 kesayangan Fara. Thanks fara sebab sudi berkongsi ngan kawan2. Comelnya anak2 ko. Mcm anak cina semuanya.... sesuailah ngan nick name mama diorang masa kat ITM dulu. Amoi....... kan.
Ok.. kata Fara yang abg namanye Iman Hazim b. Johari & yg second Iman Haziq b. Johari. Lahir 10 september 2005. Mmmm dah cukup setahun dah. Happy belated besday tuk Hazim n Haziq. Tak lupa kat mamanya jugak dari aku. Sorilah Fara xde apa nak bg. Cuma aku doakan ko n keluarga aman bahagia selamanya, di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Mereka lahir kat Mahkota Medical Centre cara caeserian sbb songsang. Kata Fara lg sekarang hero2 dia tgh nakal n mula pandai bertatih. Mmm tak lama lagi masak lah ko fara bila diorang dah mula pandai jalan.
Tuk kawan2 here it is.......
Kan..... Macam anak cina kan? Ala cutenye dia ketawa.
Macam mana agaknya rasa ada anak sendiri erk. Mmmmmm.

Ai... comelnya. Geram aku. Rasa nak cubit je pipi budak2 ni....
Fara n Suami bersama hero2 mereka. Aik... mcm ku kenal tempat itu. tapi di mana ya...?
Thanks sekali lagi Fara.... Fara punye gambar baby aku dah dapat. La ni aku tgh tunggu gambar baby Lya plak. Harap dapatlah aku siarkan kat dlam blog aku ni. Tunggu yaaaaaaa.......

1 Comments:

Post a Comment

<< Home