detik kenangan terindah...

Thursday, September 14, 2006

Lagi dari Lin

Sekitar Majlis persandingan Lin yang berlangsung meriah. Di sini di lampirkan beberapa foto yang dikirim sendiri oleh Lin. Khas tuk semua........
Merpati dua sejoli. Semoga berbahagia selamanya.

Pengantin perempuan menyambut kedatangan rombangan pengantin lelaki.

Comelnya si cilik bertiga tu. Menyeri lagi serlah pengantin

Bahagia di samping suami tercinta

Upacara memotong kek....

Masa ni aku dah balik dah. Maklumlah dtg bawak anak murid aku.
Kesian tercongok tunggu aku macam anak2 terbiar.

2 Comments:

  • Lin, gambar yg paling atas 1st sekali tu mcm garang semacam aje, mcm mak tiri , hehehhee
    jgn lupa masuk blog aku :
    http://www.wahdi.blogspot.com

    wahdi (farhad)

    By Blogger wahdi, at 10:56 AM  

  • Lin aku busy time wedding ko, ada 7 jemputan kawin sekali dtg...ermm esok dpt babby aku bagilah hadiah :) nantim aku tukar gambar lain lak..hehehe

    By Blogger wahdi, at 3:55 PM  

Post a Comment

<< Home