detik kenangan terindah...

Tuesday, September 12, 2006

Kiriman dari Fadzlin

Tuk kawan2 yang x dapat menghadirkan diri semasa majlis pernikahan fadzlin..... kat sini aku ada selitkan beberapa gambar yang dikirimkan sendiri oleh empunya badan kepada aku.

Pasangan pengantin baru bergambar bersama barang hantaran. Ko kira apa tu Lin?
Ada barang yang kena curi ke? X pun pihak lelaki bagi kurang 10? Gurau je deh......


Kucupan mesra dari si suami tuk isteri tercinta...... bahagianyeeee.

Semasa majlis membaca taqliq. Betul ke lin? Aku bantai je ni......

Ini bukan suasana di pagi raya ye. Ini ialah upacara membatal air sembahyang.

Upacara akad nikah.
Apa agaknye perasaan husband ko masa ni yerk Lin? Ada ko cuba tanya x Lin?

Maaflah lin.... masa ko sanding dulu aku x bawa camera digital aku. So aku dapat siarkan gambar yg ko bagi jerk. kalu ko nak bg lagi gambar sanding ko tuk tatapan kawan2 just send kat aku ok.
Bagi kawan2 yang ada gambar terbaru diri sendiri or kawan2 lain..... n nak di kongsi bersama, kirim2lah kat aku ye kat alamat email ni armrie_infineon@yahoo.com semoga silaturahim antara kita semua akan kekal terjalin tuk selamanya......

1 Comments:

Post a Comment

<< Home