detik kenangan terindah...

Sunday, August 27, 2006

Fatimah n Ahmad Hurairah

Pelamin si raja sehari......... Tema keemasan gituuuu.......... Reen ko bila lg? cepatlah sikit. X reti2 lg ke?

angle dari tepi... malas aku nak bagun. ramai org..... bagai pinang di belah dua kan. Maaf temah aku dengar ada sedara mara ko buat pepatah ni
"sama cantik sama padan, duduk sama tinggi, berdiri sama rendah"


Ni masa makan berdamai..... pengatin lelaki mcm keletihan je. Xkan penat kot bang..... relax lah.
Antara jemputan yang hadir....... Reen & Zul yang sedang menghitung hari. Tgk si Zul tu. termenung jauh tu. Sengeh pun semacam je.......
"Ai bilalah turn aku plak", kata zul di dalam hatinya. Hehehe!!!! (aku agak je tapi)
Ni je yg dapat aku postkan tuk tatapn korang. X larat aku nak post banyak2. Sebab gambar yg aku ambik pun sikit je. Tp kira oklah kan. Kalu nak lebih jumpa temah sendiri eh. Ok then. Jumpa lg lain kali.......

4 Comments:

  • Ermm, Patimah dah kawin?? tak jemput aku pon? hehehe..Selamat pengantin baru buat Temah, buat tuan rumah, bila lagi??

    By Blogger wahdi, at 11:24 AM  

  • IMAAAA!!! CONGRATULATIONS....nampak comelaaa....

    By Blogger baizurah abdullah, at 11:54 AM  

  • sori lambat ucap selamat pengantin lama.dah tlambat pun.aku br tau blog ni.tupun tjumpa am kt kulai.semoga bahagia

    By Blogger ieza, at 2:47 PM  

  • hai..aku rase aku ler org yg paling lambt tau pasal blog ni. ramau kengkawan dh kawin tp yg sedih tu, tak ramai yg dok jemput aku. tp tk pe ar mungkin silap aku tak bg tau rmh org tua aku dah berpindah...apa2 pun contct ler aku...slamt pengantin lama & baru utk member2 kita...aku rindu korang lah!!!

    By Blogger annie, at 9:56 PM  

Post a Comment

<< Home